Terug
Gepubliceerd op 18/08/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

do 14/08/2025 - 12:00 Vergaderlokaal 1ste verdieping stadhuis
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 08.08.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

    • Verslag vergadering vast bureau van 11.08.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • ICT

    • Toetreding tot de c-smart raamovereenkomst voor het leveren en implementeren van bepaalde backoffice oplossingen (financiën en personeel) met dienstverlening (Cipal)

      Verdaagd

      De behandeling van het agendapunt wordt uitgesteld tot volgende week. 

    • ICT-opdrachtencentrale Stad Brugge: beslissing tot deelname aan de raamovereenkomst - toetreding perceel 6 MultiMedia

      Goedgekeurd

      Het bestuur beslist om in te stappen in de opdrachtencentrale van de stad Brugge voor de opdracht "ICT - raamovereenkomst 2025-2031 - 06 MultiMedia - BRUGGE-2024-029-SVC"

       
  • Personeel

    • Aanstelling van een deeltijds (30,40/38 u/w) zorgkundige, IFIC-categorie 11, in contractueel verband voor onbepaalde duur, vanaf 01.10.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een deeltijds (30,40/38 u/w) zorgkundige, IFIC-categorie 11, voor onbepaalde duur aan vanaf 01.10.2025.

    • Aanstelling jobstudent met een 4/5e arbeidsovereenkomst voor 17.08.2025 en 20.08.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent aan met 4/5e arbeidsovereenkomst voor om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

    • Aanstelling van een halftijds (19/38 u/w) verpleegkundige, IFIC-categorie 14, in contractueel verband voor onbepaalde duur vanaf 01.09.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een halftijds (19/38 u/w) verpleegkundige, IFIC-categorie 14, in contractueel verband voor onbepaalde duur aan vanaf 01.09.2025.

    • Koopkrachtverhogende maatregelen voor het OCMW-personeel in uitvoering van de bepalingen van het sectoraal deelakkoord VIA 6 voor de periode 2021-2025 voor de lokale en provinciale besturen: gedeeltelijke heroriëntering van de VIA 6-middelen voor de eindejaarstoelage van de klassieke sectoren vanaf 2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau is akkoord met het voorstel om de geheroriënteerde VIA 6-middelen voor het jaar 2025 mee in te zetten voor de toekenning van de ecocheques aan het gemeente- en OCMW-personeel.

    • Plaatsen van een opdracht bij Poolstok voor het uitvoeren van diensten inzake uitzendarbeid (flexibele arbeid)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gaat akkoord met het plaatsen van een opdracht bij Poolstok voor het uitvoeren van diensten inzake uitzendarbeid (flexibele arbeid).

    • Tijdelijke ondersteuning: gebruik raamovereenkomsten voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt, andere uitzendkantoren gespecialiseerd in zorgpersoneel en extra inzet van zelfstandig zorgpersoneel in het kader van aanneming van diensten: personeelsinzet

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) van Poolstok en Flexer Medical voor tijdelijke ondersteuning van het personeel van de OCMW diensten, ter vervanging van afwezige medewerkers. Indien nodig wordt ook uitzonderlijk beroep gedaan op zelfstandig zorgpersoneel via Randstad Professional, Talents2Care en Umani Projects.

    • Samenstelling van de wervingsreserve voor de betrekking van verpleegkundige, IFIC-categorie 14B/14 in contractueel verband voor onbepaalde duur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau bureau legt een wervingsreserve aan voor de betrekking van verpleegkundige, IFIC-categorie 14B/14, in contractueel verband voor onbepaalde duur, van 01.09.2025 tot en met 31.08.2027.

    • Aanstelling jobstudent met een deeltijdse arbeidsovereenkomst voor 15.08.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent aan met 4/5e arbeidsovereenkomst voor om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

  • Financiën - cel overheidsopdrachten

    • Instappen in de raamovereenkomst voor "zorgdomotica: verpleegoproep Intramuraal en extramuraal" bij opdrachtnemer 25-8 gegund door de aankoopcentrale vzw Samenaankoop AZO

      Goedgekeurd

      Het vast bureau geeft de goedkeuring om in te schrijven in de raamovereenkomst  'Installatie en onderhoud zorgdomotica' via de aankoopcentrale vzw Samenaankoop AZO.            

       
  • Bijkomend punt met toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Instappen in en afname van de raamovereenkomst voor het leveren van schoonmaak- en hygiënische producten bij de opdrachtnemer aan wie de opdracht is gegund door de aankoopcentrale CREAT van TMVS dv

      Goedgekeurd

      Het vast bureau geeft de goedkeuring tot het instappen in en de afname van de raamovereenkomst voor het leveren van schoonmaak- en hygiënische productenl van de aankoopcentrale Creat in het kader van de toetreding van het OCMW Aarschot tot de dienstverlenende vereniging TMVS dv conform artikel 27 van het decreet van 06.07.2001 houdende de intergemeentelijke samenwerking. De overeenkomst start op 01.09.2025 en eindigt op 31.08.2029.  Instappen en bestellen kan gedurende de volledige looptijd van deze overeenkomst.

    • Vergoeding voorzitter van de selectiecommissies in het kader van de selectieprocedures voor verpleegkundigen en zorgkundigen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt de juryvergoeding vast voor het voeren van de aanwervingsprocedures voor de betrekking van verpleegkundigen en zorgkundigen.

    • Aanstelling jobstudent met een deeltijdse (30,40/38 u/w) arbeidsovereenkomst voor 16.08.2025, 17.08.2025, 24.08.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent aan met een deeltijdse arbeidsovereenkomst om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

    • Lijst bestelbons OCMW Aarschot

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bestellijst van het OCMW goed.

    • Betaalopdrachten OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.