Terug
Gepubliceerd op 19/07/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 16/07/2021 - 12:00 Vergaderlokaal 1ste verdieping stadhuis
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 09.07.2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

    • Verslag vergadering vast bureau van 12.07.2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • Ouderenzorg

    • Afroep van de raamovereenkomst van farys/CREAT - TMVS voor zorgmeubilair

      Goedgekeurd

      Het vast bureau plaats de opdracht "leveren en plaatsen van zorgmeubilair" bij de opdrachtnemer aan wie de opdracht is gegund door de dienstverlenende vereniging CREAT (FARYS) TMVS in het kader van de raamovereenkomst "zorgmeubilair".

  • Interne zaken - secretariaat

    • Jaarverslag 2020 De Kringwinkel Hageland

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het jaarverslag 2020 van TMVS dv - CREAT aankoopcentraleverslag en formuleert er geen opmerkingen bij.

    • Watering De Motbeek: uitnodiging algemene vergadering op 19 juli 2021 en goedkeuring agenda

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de agendapunten van de agendapunten van de algemene vergadering die zal plaatsvinden op 19.07.2021.  De volmachtdrager, aangesteld door de raad maatschappelijk welzijn van 9.05.2021, zal namens het OCMW deelnemen en de voorgelegde punten mee bespreken.

  • WZC - administratie

    • Aanpassing regelgeving CRA vanaf 1 juli 2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis dat vanaf 1 juli de regelgeving betreffende de CRA aangepast werd.

    • Communicatie nieuwe dagprijzen woonzorgcentrum Sint-Rochus

      Goedgekeurd

      Het vast bureau geeft haar goedkeuring aan de communicatie over de nieuwe dagprijzen in het woonzorgcentrum Sint-Rochus.

    • Correctie facturatie voormalige bewoner van het woonzorgcentrum 12/2020 & 1/2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed.

    • Uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's WZC

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's in bijlage goed.

  • Bijkomend punt zonder toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • OCMW Aarschot - Bestellijst

      Goedgekeurd

      De bestellijst van het OCMW wordt goedgekeurd.

    • Tijdelijke ondersteuning woonzorgcentrum: gebruik raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt: goedkeuring personeelsinzet

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt voor tijdelijke ondersteuning van de schoonmaakploeg van het woonzorgcentrum en het gesloten hof ter vervanging van afwezige medewerkers in contractueel verband.

    • Aanstelling met een 4/5e arbeidsovereenkomst van een personeelslid als contractueel zorgkundige voor de periode van 17.07.2021 tot en met 16.10.2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een personeelslid aan als zorgkundige met een 4/5e arbeidsovereenkomst voor de periode van 17.07.2021 tot en met 16.10.2021.

    • Aanstelling jobstudent van 02.08.2021 tot en met 31.08.2021 met een 4/5e arbeidsovereenkomst

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent met 4/5e arbeidsovereenkomst aan van 02.08.2021 tot en met 31.08.2021 om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

    • OCMW Aarschot - Betaalopdracht

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.