Terug
Gepubliceerd op 07/04/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 04/04/2025 - 09:00 Vergaderlokaal 1ste verdieping stadhuis
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 28.03.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

    • Verslag vergadering vast bureau van 03.04.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's goed.

  • Personeel

    • Aanstelling van een voltijds (38/38 u/w) keukenhulp, IFIC-categorie 4, in contractueel verband voor onbepaalde duur vanaf 07.04.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een voltijds (38/38 u/w) keukenhulp, IFIC-categorie 4, in contractueel verband voor onbepaalde duur aan vanaf 07.04.2025.

    • Aanstelling van een halftijds (19/38 u/w) administratief medewerker sociale dienst, niveau C (C1 - C3), in contractueel verband voor bepaalde duur, vanaf 07.04.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een halftijds (19/38 u/w) administratief medewerker sociale dienst, niveau C (C1-C3), in contractueel verband aan ter vervanging van een personeelslid tijdens een halftijdse loopbaanonderbreking, voor de periode van 07.04.2025 tot en met 31.07.2025.

    • Samenstelling van de wervingsreserve voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van keukenhulp, IFIC-categorie 4 in contractueel verband voor onbepaalde duur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau bureau legt een wervingsreserve aan voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van keukenhulp, IFIC-categorie 4, in contractueel verband voor onbepaalde duur.

    • Samenstelling van de wervingsreserve voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van hulpkok, IFIC-categorie 8 in contractueel verband voor onbepaalde duur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau bureau legt een wervingsreserve aan voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van hulpkok, IFIC-categorie 8, in contractueel verband voor onbepaalde duur.

    • Aanstelling van een voltijds (38/38 u/w) hulpkok, IFIC-categorie 8, in contractueel verband voor onbepaalde duur vanaf 14.04.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau bureau stelt een voltijds (38/38 u/w) hulpkok, IFIC-categorie 8, in contractueel verband voor onbepaalde duur aan vanaf 14.04.2025.

    • Tijdelijke ondersteuning: gebruik raamovereenkomsten voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt, andere uitzendkantoren gespecialiseerd in zorgpersoneel en extra inzet van zelfstandig zorgpersoneel in het kader van aanneming van diensten: personeelsinzet

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt (Poolstok), Care Talents, Flexer Medical en Express Medical voor tijdelijke ondersteuning van het personeel van de OCMW diensten, ter vervanging van afwezige medewerkers. Indien nodig wordt ook uitzonderlijk beroep gedaan op zelfstandig zorgpersoneel via Randstad Professional, Talents2Care en Umani Projects.

    • Aanstelling jobstudent met een deeltijdse arbeidsovereenkomst voor 01.05.2025, 02.05.2025, 24.05.2025, 25.05.2025, 30.05.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent aan met 4/5e arbeidsovereenkomst voor om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

  • Interne zaken - secretariaat

    • Dagelijks bestuur: delegatie inzake overheidsopdrachten van beperkte waarde aan de algemeen directeur - rapportering goedgekeurde bestellijsten

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van bestellijsten die in het kader van het besluit van 22.09.2023 'Reglement tot vaststelling van de bevoegdheden die door het vast bureau worden gedelegeerd aan de algemeen directeur inzake overheidsopdrachten van beperkte waarde', werden goedgekeurd.

  • Sociaal Huis

    • Lessenreeks sollicitatietraining voor OCMW-cliënteel in samenwerking met LIGO

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de lessenreeks sollicitatietraining voor OCMW-cliënteel georganiseerd door de sociale dienst en LIGO vzw.

  • Technische Zaken

    • WZC - renovatie 2e verdieping fase 2 Perceel 3 - HVAC: verrekening 1

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de verrekening nr. 1: vervangen print en filter buitenunit HVAC, ten bedrage van 2.049,36 euro (incl. 6% BTW), goed.

  • Bijkomend punt met toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Resultaten van de aanwervingsprocedure voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van departementshoofd sociale dienst, niveau A (A1a-A3a) in contractueel verband voor onbepaalde duur: kennisname processen-verbaal van de examenverrichtingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van en sluit zich aan bij de processen-verbaal met bijhorende toelichting opgesteld door de selectiecommissie in het kader van de aanwervingsprocedure voor de voltijdse (38/38 u/w) betrekking van departementshoofd sociale dienst, niveau A (A1a-A3a) in contractueel verband voor onbepaalde duur.

    • Lijst bestelbons OCMW Aarschot

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bestellijst van het OCMW goed.

  • Bijkomend punt zonder toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Betaalopdrachten OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.