Per mail van 2 februari 2022 deelde mevrouw Gwendolyn Rutten mee dat zij haar ontslag indient als voorzitter van de gemeenteraad. Dit ontslag houdt van rechtswege ook haar ontslag in als voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn. De raad neemt kennis van dit ontslag.
Op 10 februari 2022 nam de gemeenteraad akte van de tijdige en ontvankelijke akte van voordracht van een nieuwe kandidaat-voorzitter. De voorgedragen kandidaat-voorzitter, mevrouw Isabelle Dehond, werd verkozen verklaard als voorzitter van de gemeenteraad met ingang van 10 februari 2022. Zij is van rechtswege ook voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Per mail van 2 februari 2022 deelde mevrouw Gwendolyn Rutten mee dat zij haar ontslag indient als voorzitter van de gemeenteraad. Dit ontslag houdt van rechtswege ook haar ontslag in als voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn (artikel 69 decreet over het lokaal bestuur). De raad neemt kennis van dit ontslag.
Op 10 februari 2022 nam de gemeenteraad akte van de tijdige en ontvankelijke akte van voordracht van een nieuwe kandidaat-voorzitter. De voorgedragen kandidaat-voorzitter, mevrouw Isabelle Dehond, werd verkozen verklaard als voorzitter van de gemeenteraad met ingang van 10 februari 2022. Zij is van rechtswege ook voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Per mail van 2 februari 2022 deelde mevrouw Gwendolyn Rutten mee dat zij haar ontslag indient als voorzitter van de gemeenteraad. De gemeenteraad nam hiervan kennis op 10 februari 2022.
Dit ontslag houdt van rechtswege ook het ontslag van mevrouw Gwendolyn Rutten in als voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn. Artikel 69 van het decreet over het lokaal bestuur bepaalt immers dat de voorzitter van de gemeenteraad van rechtswege ook de voorzitter is van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Op 10 februari 2022 nam de gemeenteraad akte van de tijdige en ontvankelijke akte van voordracht van een nieuwe kandidaat-voorzitter. De voorgedragen kandidaat-voorzitter, mevrouw Isabelle Dehond, werd verkozen verklaard als voorzitter van de gemeenteraad met ingang van 10 februari 2022. Zij is van rechtswege ook voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Artikel 1
De raad voor maatschappelijk welzijn neemt kennis van het van rechtswege ontslag van mevrouw Gwendolyn Rutten als voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Artikel 2
De raad voor maatschappelijk welzijn neemt kennis van de van rechtswege installatie van mevrouw Isabelle Dehond als voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn.
De aanpassingen aan de personeelsformatie en het organogram van stad/OCMW Aarschot, zoals gevoegd in bijlage bij dit besluit, worden goedgekeurd.
In zitting van 24 juni 2021 keurde de raad voor maatschappelijk welzijn de aanpassingen aan de personeelsformatie en het organogram van stad/OCMW Aarschot goed. De personeelsformatie is een veranderlijk beheersinstrument dat de personele middelen vaststelt voor de uitvoering van het beleid. Hoewel het decreet lokaal bestuur de personeelsformatie niet meer oplegt als verplicht instrument, blijft het vaststellen van de (aanpassingen aan) de personeelsformatie aangewezen en noodzakelijk zolang de raad - of, na delegatie, het bevoegde orgaan - de personeelsformatie niet opheft of door een ander systeem vervangt. Het organogram geeft op schematische wijze een overzicht van de indelingsstructuur en verhoudingen binnen en tussen de diverse departementen en diensten, waarbij ook de betrekkingen zijn opgenomen waaraan het lidmaatschap van het managementteam is verbonden. De betrekkingen voor het kabinetspersoneel zijn ook door de raad vastgesteld in de personeelsformatie.
De personeelsformatie en het organogram worden dan ook op regelmatige basis getoetst aan de noden en behoeften van onze organisatie met het oog op het realiseren van de beleidsdoelstellingen in het meerjarenplan en in het belang van de verdere uitbouw van de organisatiebeheersing. In dit verband worden, met oog voor talentontwikkeling en -benutting van onze medewerkers, bijgevoegde aanpassingen aan het organogram en de personeelsformatie van stad/OCMW Aarschot voorgesteld.
Voorliggende voorstellen werden, rekening houdend met de aanbevelingen van de federale overheid omtrent het coronavirus (Covid-19) voorgelegd aan en goedgekeurd door het managementteam op 18 januari 2002, behandeld en goedgekeurd door het vast bureau op 14 januari 2022 en goedgekeurd door het syndicaal overleg en onderhandelingscomité tijdens een online-vergadering op 2 februari 2022.
Aan de raad voor maatschappelijk welzijn wordt dan ook voorgesteld om hiermee in te stemmen.
Gelet op
In zitting van 24 juni 2022 keurde de raad voor maatschappelijk welzijn de aanpassingen aan de personeelsformatie en het organogram van stad/OCMW Aarschot goed. De personeelsformatie is een veranderlijk beheersinstrument dat de personele middelen vaststelt voor de uitvoering van het beleid. Hoewel het decreet lokaal bestuur de personeelsformatie niet meer oplegt als verplicht instrument, blijft het vaststellen van de (aanpassingen aan) de personeelsformatie aangewezen en noodzakelijk zolang de raad - of, na delegatie, het bevoegde orgaan - de personeelsformatie niet opheft of door een ander systeem vervangt. Het organogram geeft op schematische wijze een overzicht van de indelingsstructuur en verhoudingen binnen en tussen de diverse departementen en diensten, waarbij ook de betrekkingen zijn opgenomen waaraan het lidmaatschap van het managementteam is verbonden. De betrekkingen voor het kabinetspersoneel zijn ook door de raad vastgesteld in de personeelsformatie.
De personeelsformatie en het organogram worden dan ook op regelmatige basis getoetst aan de noden en behoeften van onze organisatie met het oog op het realiseren van de beleidsdoelstellingen in het meerjarenplan en in het belang van de verdere uitbouw van de organisatiebeheersing. In dit verband worden, met oog voor talentontwikkeling en -benutting van onze medewerkers, bijgevoegde aanpassingen aan het organogram en de personeelsformatie van stad/OCMW Aarschot voorgesteld.
Voorliggende voorstellen werden, rekening houdend met de aanbevelingen van de federale overheid omtrent het coronavirus (Covid-19) voorgelegd aan en goedgekeurd door het managementteam op 18 januari 2002, behandeld en goedgekeurd door het vast bureau op 14 januari 2022 en goedgekeurd door het syndicaal overleg en onderhandelingscomité tijdens een online-vergadering op 2 februari 2022.
De financiële implicaties van voorliggende voorstellen werden, zoals vermeld in bijlage 1 bij dit besluit en bevestigd door het departement financiën, opgenomen bij de vaststelling van de aanpassing van het meerjarenplan stad/OCMW 2020-2025 en krediet 2022, deel OCMW, goedgekeurd door de raad voor maatschappelijk welzijn in zitting van 16.12.2021.
Artikel 1
De aanpassingen aan de personeelsformatie en het organogram van stad/OCMW Aarschot, zoals gevoegd in bijlage 1 bij dit besluit, worden goedgekeurd.
Artikel 2
§1. De aangepaste[1] personeelsformatie van de stad Aarschot wordt vastgesteld als volgt:
functionele loopbaan |
graadbenaming |
statutaire formatie |
contractuele formatie |
TOTAAL |
|
|
aantal VTE |
aantal VTE |
aantal VTE |
decretale graad |
algemeen directeur |
1 |
0 |
1 |
decretale graad |
financieel directeur |
1 |
0 |
1 |
A5a-A5b |
departementshoofd |
3 |
0 |
3 |
A4a-A4b |
departementshoofd |
1 | 0 | 1 |
A1a-A3a |
departementshoofd |
4 | 3 | 7 |
|
diensthoofd |
1 | 2 | 3 |
omgevingsambtenaar |
0 | 1 | 1 | |
ruimtelijk planner-expert |
0 | 1 | 1 | |
archivaris |
0 | 0,5 | 0,5 | |
|
diensthoofd/omgevingsambtenaar |
1 | 0 | 1 |
|
diensthoofd/milieuambtenaar |
1 | 0 | 1 |
|
conservator/bibliothecaris |
1 | 0 | 1 |
|
coördinator ouderenbeleid |
1 | 0 | 1 |
|
projectcoördinator |
1 | 0 | 1 |
|
ICT-expert |
0 |
2 |
2 |
coördinator | 1 | 0 | 1 | |
expert | 0 | 1 | 1 | |
B4-B5 |
hoofddeskundige |
3 | 3 | 6 |
preventieadviseur |
1 | 0 | 1 | |
B1-B3 |
deskundige |
14 | 21 | 35 |
beheerder sportinfrastructuur | 1 | 0 | 1 | |
deskundige / zwembadbeheerder | 1 | 0 | 1 | |
GIS-deskundige |
0 | 1 | 1 | |
diensthoofd |
0 | 1 | 1 | |
|
sportpromotor |
0 | 1 | 1 |
|
jeugdconsulent |
0 | 2 | 2 |
diensthoofd-bibliothecaris |
0 | 1 | 1 | |
|
assistent-dienstleider |
0 | 1 | 1 |
mobiliteitsdeskundige |
0 | 1 | 1 | |
expert trage wegen | 0 | 1 | 1 | |
|
werkleider |
0 | 1 | 1 |
|
cultuurfunctionaris |
0 | 2 | 2 |
|
hoofd techniek en theaterprogrammatie | 1 | 0 | 1 |
|
preventieadviseur |
1 | 0 | 1 |
|
opbouwwerker |
0 | 1 | 1 |
diversiteitsambtenaar |
0 | 1 | 1 | |
evenementencoördinator |
1 | 0 | 1 | |
C4-C5 |
administratief hoofdmedewerker |
3 | 0 | 3 |
administratief hoofdmedewerker (ondersteuning beleidsorganen) |
1 | 0 | 1 | |
noodplancoördinator |
1 | 0 | 1 | |
C1-C3 |
administratief medewerker |
12,6 | 21 | 33,6 |
procesmedewerker | 0 | 1 | 1 | |
theatertechnicus/coördinator | 0 | 1 | 1 | |
|
technisch medewerker |
1 | 0 | 1 |
|
bibliotheekassistent |
0 | 2 | 2 |
evenementencoach | 0 | 2 | 2 | |
toezichter/redder | 0 | 14 | 14 | |
C1-C3 |
ploegbaas |
4 | 1 | 5 |
D4 |
technisch medewerker |
1 | 0 | 1 |
D1-D3 |
administratief assistent |
1 | 0 | 1 |
|
collectieverzorger |
0 | 1 | 1 |
|
magazijnier |
1 | 1 | 2 |
|
mecanicien |
1 | 0 | 1 |
|
geschoold arbeider |
3 | 33,5 | 36,5 |
|
geschoold arbeider-chauffeur |
0 | 11 | 11 |
|
polyvalent medewerker |
0 | 6 | 6 |
buurtmedewerker |
0 | 0,5 |
0,5 | |
theatertechnicus |
0 | 4 |
4 | |
|
conciërge |
0 | 1 |
1 |
E1-E3 |
technisch beambte |
0 |
18,78 | 18,78 |
|
|
|
|
|
|
TOTAAL |
67,6 |
164,28 |
231,88 |
§2. De aangepaste [1] personeelsformatie van het OCMW van Aarschot wordt vastgesteld als volgt:
functionele loopbaan |
graadbenaming |
statutaire formatie |
contractuele formatie |
TOTAAL |
|
|
aantal VTE |
aantal VTE |
aantal VTE |
A5a-A5b |
departementshoofd-directeur WZC |
0 |
1 |
1 |
A1a-A3a |
departementshoofd |
1 0 |
1 |
1 |
A1a-A3a |
stafmedewerker |
1 |
0 |
1 |
A1a-A3a |
psycholoog |
0 |
1 |
1 |
A1a-A3a |
projectcoördinator |
0,5 |
0 |
0,5 |
BV5 (**) |
hoofdverpleegkundige |
5 |
1 |
6 |
B4-B5 |
diensthoofd |
2 |
0 |
2 |
B4-B5 |
centrumleider |
1 |
0 |
1 |
B4-B5 |
hoofddeskundige |
2 |
1 |
3 |
BV1-BV3 of A1a-A3a (*) |
kinesist |
0 |
3 |
3 |
A1a-A3a/BV1-BV3/B1-B3/C3-C4 (*) | referentiepersoon dementie |
0 |
0,5 |
0,5 |
BV1-BV3 |
ergotherapeut |
0 |
3 |
3 |
BV1-BV3 |
logopedist |
0 |
0,50 |
0,50 |
BV1-BV3 |
coördinator dagverzorgingscentrum |
0 |
1 |
1 |
BV1-BV3 |
bachelor verpleegkundige |
0 |
5 |
5 |
BV1-BV3 |
diëtist |
0 |
0,5 |
0,5 |
B1-B3 |
deskundige |
0 |
6 | 6 |
B1-B3 |
diversiteitsambtenaar | 0 |
1 |
1 |
B1-B3 | diensthoofd | 0 | 1 | 1 |
B1-B3 |
maatschappelijk werker |
10 (incl. 1 fiscale maribel) |
3 |
13 |
B1-B3 |
arbeidstrajectbegeleider |
0 |
0,5 |
0,5 |
B1-B3 of C1-C2 (*) |
animator |
0 |
2,50 |
2,50 |
B1-B3 |
woonassistent-centrummedewerker |
0 |
0,80 |
0,80 |
C4-C5 |
administratief hoofdmedewerker (verzekeringen en ICT) |
0 |
1 |
1 |
BV1-BV3/C3-C4 (*) |
verpleegkundige |
0 |
22 |
22 |
C1-C3 |
administratief medewerker |
0 |
10,50 |
10,50 |
C1-C3 |
kok |
0 |
1 |
1 |
C1-C3 |
diensthoofd schoonmaak |
0 |
1 |
1 |
C1-C3 |
animatieassistent |
0 |
1 sociale maribel |
1 |
C1-C2 |
zorgkundige |
0 |
49,4 (incl. 2 sociale maribel) |
49,4 |
C1-C2 |
verzorgende (aan huis) |
0 |
36 | 36 |
D1-D3 |
hulpkok |
0 |
4 |
4 |
D1-D3 |
logistiek assistent |
0 |
6 |
6 |
D1-D3 |
kapper |
0 |
0,80 |
0,80 |
E1-E3 |
schoonmaker |
0 |
17,2 (incl. 1,6 sociale maribel) |
17,2 |
E1-E3 |
onderhoudsmedewerker |
0 |
1,30 |
1,30 |
E1-E3 |
logistiek medewerker |
0 |
1,50 gesubs aanvullende thuiszorg |
1,50 |
E1-E3 |
poetshulp (aan huis) |
0 |
17 |
17 |
E1-E3 |
poetshulp |
0 |
0,5 |
0,5 |
E1-E3 |
keukenhulp |
0 |
14,8 (incl. 2,4 sociale maribel) |
14,8 |
|
TOTAAL |
21,5 |
213,3 | 234,8 |
(*) Bij de betrekkingen van kinesist, referentiepersoon dementie, verpleegkundige en animator waarbij een dubbel/flexibel toegangspad is voorzien, zal het diploma van de laureaat bepalen op welk niveau de invulling van de betrekking zal gebeuren.
(**) Vermoedelijk IFIC barema categorie 17
[1] De aanpassingen zijn in vet gemarkeerd
Artikel 3
§1. Het uitdovend kader (overgangsregeling) van de stad Aarschot wordt vastgesteld als volgt:
overgangsregeling |
|||||||
uitdovende graad
|
geblokkeerde graad |
||||||
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
1 |
adjunct-algemeen directeur |
decretale graad |
S |
||||
1 |
adjunct-financieel directeur |
decretale graad |
S |
||||
1 | deskundige personeel | B1-B3 | S | 1 | deskundige personeel | B1-B3 | C |
1 | administratief medewerker personeel | C1-C3 | S | ||||
1 | administratief medewerker secretariaat | C1-C3 | S | ||||
2 | administratief medewerker secretariaat | C1-C3 | S | ||||
1 | administratief medewerker milieu en landbouw |
C1-C3 | S | ||||
1 |
noodplanambtenaar |
C1-C3 |
S |
||||
1 | preventieadviseur | B1-B3 | S | ||||
1 | administratief assistent communicatie | D1-D3 | S | ||||
1 | departementshoofd burgerzaken | A1a-A3a | S | 1 | departementshoofd burgerzaken | A1a-A3a | C |
0,5 | administratief medewerker burgerzaken | C1-C3 | S | 0,5 | administratief medewerker burgerzaken | C1-C3 | C |
einde detacheringsopdracht administratief medewerker EID | 1 | administratief medewerker burgerzaken | C1-C3 | C | |||
1 | administratief hoofdmedewerker economie | C4-C5 | S | 1 | deskundige economie | B1-B3 | C |
1 | cultuurfunctionaris-directeur | A1a-A3a | S | ||||
1 | cultuurfunctionaris | A1a-A3a | S | 1 | cultuurfunctionaris | B1-B3 | C |
1 | cultuurfunctionaris | B1-B3 | S | 1 | cultuurfunctionaris | B1-B3 | C |
1 | administratief medewerker cultuurcentrum | C1-C3 | S | ||||
1 | assistent-dienstleider | B1-B3 | S | ||||
2 | assistent-dienstleider | B1-B3 | S | 1 | assistent-dienstleider | B1-B3 | C |
1 | administratief medewerker bibliotheek | C1-C3 | S | 1 | administratief medewerker bibliotheek |
C1-C3 | C |
1,74 | bibliotheekassistent | C1-C3 | S | ||||
1,34 | bibliotheekassistent | C1-C3 | S | 1,34 | bibliotheekassistent | C1-C3 | C |
1 | collectieverzorger | D1-D3 | S | 1 | collectieverzorger | D1-D3 | C |
1 | administratief medewerker jeugd | C1-C3 | S | 1 | administratief medewerker jeugd | C1-C3 | C |
1 | departementshoofd sport | A1a-A3a | S | ||||
1 | sportfunctionaris | B1-B3 | S | ||||
1 | administratief medewerker sport | C1-C3 | S | ||||
2 | toezichter | D1-D3 | S | 2 | toezichter/redder | C1-C3 | C |
2 | administratief medewerker ruimtelijke ordening en stedenbouw |
C1-C3 | S | 2 | administratief medewerker ruimtelijke ordening en omgeving | C1-C3 | C |
1 | deskundige DKO | B1-B3 | S | ||||
1 | administratief medewerker DKO | C1-C3 | S | ||||
1 | gezins- en bejaardenconsulent | C1-C3 | S | ||||
1 | deskundige sociaal huis | B1-B3 | S | 1 | deskundige samenleven | B1-B3 | C |
0,26 | dierenarts | A6a | S | ||||
1 | deskundige/groenambtenaar | B1-B3 | S | 1 | deskundige | B1-B3 | C |
1 | administratief medewerker toerisme | C1-C3 | S | ||||
1 |
mobiliteitsambtenaar |
C1-C3 |
S | ||||
4 | ploegbaas | D4-D5 | S | ||||
1 | geschoold arbeider-chauffeur rein-en ruimdienst | D1-D3 | S | 1 |
geschoold arbeider-chauffeur rein- en ruimdienst |
D1-D3 |
C |
1 | arbeider rein-en ruimdienst | E1-E3 | S | ||||
2 | geschoold arbeider-chauffeur groen-en begraafplaatsten | D1-D3 | S | 2 |
geschoold arbeider-chauffeur groen-en begraafplaatsen |
D1-D3 |
C |
1 | geschoold arbeider groen-en begraafplaatsen | D1-D3 | S | 1 | geschoold arbeider groen-en begraafplaatsen | D1-D3 | C |
3 | geschoold arbeider gebouwen | D1-D3 | S | 3 | geschoold arbeider gebouwen |
D1-D3 | C |
3 | geschoold arbeider-chauffeur verkeer en logistiek | D1-D3
|
S | 3 | geschoold arbeider-chauffeur verkeer en logistiek | D1-D3 | C |
§2. De afgeschafte betrekkingen bij de stad Aarschot zijn vastgesteld als volgt:
afgeschafte betrekkingen | |||
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
1 |
departementshoofd verzelfstandiging (financiën) |
A1a-A3a |
S |
1 | deskundige verzelfstandiging (financiën) | B1-B3 | S |
§3. Het uitdovend kader (overgangsregeling) van het OCMW van Aarschot wordt vastgesteld als volgt:
overgangsregeling |
|||||||
uitdovende graad
|
geblokkeerde graad |
||||||
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
1 |
departemenshoofd |
A1a-A3a |
S |
1 |
departementshoofd |
A1a-A3a |
C |
1 |
diensthoofd |
B4-B5 |
S |
1 |
hoofddeskundige |
B4-B5 |
C |
1 |
diensthoofd financiën |
B4-B5 |
S | ||||
1 |
deskundige financiën |
B1-B3 |
S |
||||
1 |
deskundige personeel |
B1-B3 |
S |
1 | deskundige personeel | B1-B3 | C |
1 |
kinesist |
BV1-BV3 of A1a-A3a |
S |
1 |
kinesist |
BV1-BV3 of A1a-A3a |
C |
1 |
ergotherapeut |
BV1-BV3 |
S |
1 |
ergotherapeut |
BV1-BV3 |
C |
1 |
bachelor verpleegkundige |
BV1-BV3 |
S |
1 |
verpleegkundige |
BV1-BV3/C3-C4 |
C |
1 |
deskundige zorgloket |
B1-B3 |
S |
1 |
deskundige zorgloket |
B1-B3 |
C |
1 |
animator |
B1-B3 of C1-C2 |
S |
1 |
animator |
B1-B3 of C1-C2 |
C |
3 |
gegradueerd verpleegkundige |
C3-C4 |
S |
3 |
verpleegkundige |
BV1-BV3/C3-C4 |
C |
6 |
administratief medewerker |
C1-C3 |
S |
4,70 |
administratief medewerker |
C1-C3 |
C |
3 |
zorgkundige |
C1-C2 |
S |
3 |
zorgkundige |
C1-C2 |
C |
1 |
verzorgende |
C1-C2 |
S |
1 |
verzorgende |
C1-C2 |
C |
1 |
geschoold arbeider |
D1-D3 |
S |
1 |
logistiek assistent |
D1-D3 |
C |
1 |
schoonmaker |
D1-D3 |
S |
1 |
schoonmaker |
E1-E3 |
C |
1 |
keukenhulp |
D1-D3 |
S |
1 |
keukenhulp |
E1-E3 |
C |
1 |
keukenhulp |
E1-E3 |
S |
1 |
keukenhulp |
E1-E3 |
C |
2 |
schoonmaker |
E1-E3 |
S |
2 |
schoonmaker |
E1-E3 |
C |
Artikel 4
§1. De dienst- en functiewijzigingen voor de stad Aarschot met betrekking tot het departement PR en het departement economie worden vastgesteld in functie van de nieuwe structuur en de hiërarchische verhoudingen.
§2. De naamswijzigingen van de functies met gelijkblijvende rang, graad, voorwaarden en gerelateerde inhoud in functie van de nieuwe structuur worden voor de stad Aarschot vastgesteld als volgt:
naamswijzigingen |
|||||||
oude functiebenaming
|
nieuwe functiebenaming | ||||||
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
aantal VTE |
graadbenaming |
functionele loopbaan |
S/C |
1 | departementshoofd economie, werk en toerisme | A1a-A3a | C | 1 | departementshoofd economie | A1a-A3a |
C |
1 |
administratief hoofdmedewerker industrie |
C4-C5 |
S |
1 | administratief hoofdmedewerker economie | C4-C5 | S |
1 | deskundige lokale en sociale economie | B1-B3 | C | 1 | deskundige economie | B1-B3 | C |
§3. De dienst- en functiewijzigingen voor het OCMW Aarschot met betrekking tot het departement zorg en welzijn/welzijn worden vastgesteld in functie van de nieuwe structuur en de hiërarchische verhoudingen. De wijzigingen voor het OCMW Aarschot houdende de betrekkingen van verpleegkundige worden vastgesteld in functie van het dubbel toegangspad.
Artikel 5
De personeelsformatie van het kabinetspersoneel ter ondersteuning van het college van burgemeester en schepenen is vastgesteld als volgt:
functionele loopbaan |
graadbenaming |
statutaire formatie |
contractuele formatie |
TOTAAL |
|
|
aantal VTE |
aantal VTE |
aantal VTE |
A1a-A3a |
kabinetsmedewerker (beleidsmedewerker) | 0 |
1 |
1 |
TOTAAL | 0 |
1 |
1 |
Artikel 6
Het aangepaste organogram van stad/OCMW Aarschot met bijhorende detailoverzicht, zoals gevoegd in bijlage 2 (schematische voorstelling) en bijlage 3 (detailoverzicht) bij dit besluit, waarbij ook de betrekkingen zijn opgenomen waaraan het lidmaatschap van het managementteam is verbonden, wordt goedgekeurd.
Notulen en zittingsverslag vergadering 20.01.2022
Notulen
Gelet op het huishoudelijk reglement van de raad voor maatschappelijk welzijn, goedgekeurd door de raad van maatschappelijk welzijn in vergadering van 14 februari 2019, inzonderheid artikel 29 §3;
Aangezien verder tijdens de vergadering geen bezwaren tegen de notulen van de vergadering van 20.01.2022 werden ingebracht;
zijn de notulen van de vergadering van 20.01.2022 goedgekeurd.
Zittingsverslag
In toepassing van artikel 278 §1 van het decreet over het lokaal bestuur en artikel 28 §2 van het huishoudelijk reglement van de raad voor maatschappelijk welzijn is het zittingsverslag vervangen door de integrale audio-opname van de openbare zitting van de raad voor openbaar welzijn.