Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt de betaalopdracht goed.
De budgethouder sluit zich aan bij de motivatie van de dossierbeheerder, aanvaardt factuurnr. INV219121, dd 13/11/2023, van Assa Abloy Entrance Systems, ten belope van 62,12 euro en sluit de desbetreffende opdracht 'Onderhoud buitendeur Vredegerecht - Statiestraat 3'
Het vast bureau keurt de bestellijst van het OCMW goed.
Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.
Het vast bureau stelt vanaf 08.01.2024 een deeltijds (30,4u/38u/w) zorgkundige, IFIC categorie 11, aan in contractueel verband voor een periode van 3 maanden.
Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt (Poolstok), Care Talents, Flexer Medical en Express Medical voor tijdelijke ondersteuning van het personeel van het WZC Sint-Rochus en het centrum voor dagverzorging de Poort, ter vervanging van afwezige medewerkers. Indien nodig wordt ook uitzonderlijk beroep gedaan op zelfstandig zorgpersoneel via Randstad Professional, Talents2Care en Umani Projects.
Het vast bureau keurt de bijlage aan de arbeidsovereenkomst van een logopediste goed.
Het vast bureau stelt een jobstudent met voltijds arbeidsovereenkomst aan voor 01.01.2024 om de continuïteit van de keukendiensten te verzekeren.
Het vast bureau neemt kennis van het schrijven van het Agentschap Binnenlands Bestuur.
De behandeling van het agendapunt wordt uitgesteld tot volgende vergadering.