Terug
Gepubliceerd op 29/12/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 29/12/2023 - 09:00 Digitale vergadering
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 22.12.2023

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • OCMW Aarschot - betaalopdracht

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdracht goed.

    • Aanvaarding factuur nr. INV219121, d.d. 13/11/2023, van Assa Abloy, ten belope van 62,12 euro m.b.t. de opdracht 'Onderhoud buitendeur Vredegerecht - Statiestraat 3'

      Goedgekeurd

      De budgethouder sluit zich aan bij de motivatie van de dossierbeheerder, aanvaardt factuurnr. INV219121, dd 13/11/2023, van Assa Abloy Entrance Systems, ten belope van 62,12 euro en sluit de desbetreffende opdracht 'Onderhoud buitendeur Vredegerecht - Statiestraat 3'

    • Lijst bestelbons OCMW Aarschot

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bestellijst van het OCMW goed.

    • Betaalopdrachten OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.

  • Personeel

    • Aanstelling van een deeltijdse (30,4u/38u) zorgkundige, IFIC 11, in contractueel verband voor bepaalde duur van 08.01.2024 tot en met 07.04.2024

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt vanaf 08.01.2024 een deeltijds (30,4u/38u/w) zorgkundige, IFIC categorie 11, aan in contractueel verband voor een periode van 3 maanden.

    • Tijdelijke ondersteuning: gebruik raamovereenkomsten voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt, andere uitzendkantoren gespecialiseerd in zorgpersoneel en extra inzet van zelfstandig zorgpersoneel in het kader van aanneming van diensten: personeelsinzet

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt (Poolstok), Care Talents, Flexer Medical en Express Medical voor tijdelijke ondersteuning van het personeel van het WZC Sint-Rochus en het centrum voor dagverzorging de Poort, ter vervanging van afwezige medewerkers. Indien nodig wordt ook uitzonderlijk beroep gedaan op zelfstandig zorgpersoneel via Randstad Professional, Talents2Care en Umani Projects.

    • Uitbreiding van de deeltijdse prestaties (19/38 u/w) van een logopediste, IFIC categorie 14, naar 30,40/38 u/w met ingang van 01.01.2024 voor de afwezigheidsduur van een kinesitherapeut

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bijlage aan de arbeidsovereenkomst van een logopediste goed.

    • Aanstelling jobstudent met een voltijdse arbeidsovereenkomst voor 01.01.2024

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent met voltijds arbeidsovereenkomst aan voor 01.01.2024 om de continuïteit van de keukendiensten te verzekeren.

  • Interne zaken - secretariaat

    • Agentschap Binnenlands Bestuur: wijziging toezichtprocedure voor intergemeentelijke samenwerkingsverbanden en verenigingen en vennootschappen voor maatschappelijk welzijn

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het schrijven van het Agentschap Binnenlands Bestuur.

    • Ontwerpagenda raad voor maatschappelijk welzijn 11 januari 2024

      Verdaagd

      De behandeling van het agendapunt wordt uitgesteld tot volgende vergadering.