Terug
Gepubliceerd op 10/01/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 07/01/2022 - 12:00 Vergaderlokaal 1ste verdieping stadhuis
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 30.12.2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • Leefmilieu

    • IGO DIV: verslagen gewone en buitengewone algemene vergadering van 17.12.2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen van de gewone en buitengewone vergadering van IGO DIV van 17.12.2021.

  • Personeel

    • Invoering van de IFIC-functieclassificatie en barema's: kennisname ontwerp huishoudelijk reglement van de begeleidingscommissie

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het ontwerp van het huishoudelijk reglement van de begeleidingscommissie, opgesteld door de procesverantwoordelijke en ter goedkeuring wordt voorgelegd aan de begeleidingscommissie IFIC.

  • Interne zaken - secretariaat

    • Jaarverslag informatieveiligheid 2020

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het jaarverslag informatieveiligheid voor 2020.

  • Financiën - cel overheidsopdrachten

    • Gezamenlijke aankoop en levering van papier op afroep voor de stad Aarschot, de politiezone Aarschot, het AGB Aarschot en het OCMW Aarschot: verlenging van de opdracht voor het jaar 2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stemt in met de verlenging van de opdracht "Gezamenlijke aankoop en levering van papier op afroep door de stad Aarschot, de politiezone Aarschot, het AGB Aarschot, het AGB Het Gasthuis en het OCMW Aarschot" omschreven in het bestek "Secretariaat Papier 2019", gegund aan de opdrachtnemer Inapa, Vaucampslaan 30, 1654 Huizingen voor een periode van 1 jaar (tot en met 31.12.2022) voor het OCMW Aarschot aan de modaliteiten in voornoemd bestek.

  • Bijkomend punt zonder toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Betaalopdracht met betrekking tot lonen, wedden en aanverwante betalingen: lonen studenten december 2021 + zitpenningen raadsleden vierde kwartaal 2021 + uitbetaling niet opgenomen wettelijk verlof ingevolge ziekte in 2021+ herrekening vakantiegeld uit dienst 2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.

    • Aanstelling met een voltijdse arbeidsovereenkomst van een personeelslid als contractueel verpleegkundige voor de periode van 12.01.2022 tot en met 11.07.2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een contractueel verpleegkundige (gegradueerd) met een voltijdse arbeidsovereenkomst aan voor de periode van 12.01.2022 tot en met 11.07.2022.

    • Betaalopdrachten OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.

    • Goedkeuring uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de uitgaande facturen/opbrengsten en creditnota's goed.

    • OCMW Aarschot - bestellijst

      Goedgekeurd

      De bestellijst van OCMW Aarschot wordt goedgekeurd.

    • Aanstelling van een contractueel schoonmaker met een 4/5e arbeidsovereenkomst van 10.01.2022 tot en met 09.07.2022

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een contractueel schoonmaker aan met een 4/5e arbeidsovereenkomst van 10.01.2022 tot en met 09.07.2022 om de continuïteit van de dienst schoonmaak in het WZC te verzekeren.