Terug
Gepubliceerd op 13/06/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 13/06/2025 - 09:00 Vergaderlokaal 1ste verdieping stadhuis
  • Verslag vorige vergadering

    • Verslag vergadering vast bureau van 6.06.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

    • Verslag vergadering vast bureau van 11.06.2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Aanvaarding factuur nr. 1060, d.d. 31.10.2022, van Taxi Jenny bvba, ten belope van 2.687,10 euro m.b.t. de opdracht 'Personenvervoer personeel Aarschot-Blanden-Aarschot na brand van 22.07.2022 in het Woonzorgcentrum'

      Goedgekeurd

      De budgethouder sluit zich aan bij de motivatie van de dossierbeheerder, aanvaardt factuurnr. 1060, dd 31.10.2022, van Taxi Jenny bvba, ten belope van 2.687,10 euro en sluit de desbetreffende opdracht 'Personenvervoer personeel Aarschot-Blanden-Aarschot na brand van 22.07.2022 in het Woonzorgcentrum'.

  • Personeel

    • Stakingsaanzegging ACOD-ABVV Openbare Diensten: nationale stakingsdag op 25.06.2025 - actiedag in gemeenschappelijk vakbondsfront

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van het schrijven van ACOD-ABVV Openbare Diensten houdende de stakingsaanzegging voor de nationale stakingsdag op 25.06.2025 - actiedag in gemeenschappelijk vakbondsfront.

    • Correctie datum aanstelling uit de wervingsreserve van een voltijds (38/38 u/w) hulpkok, IFIC-categorie 8, in contractueel verband met een vervangingsovereenkomst - 16.06.2025 in plaats van 23.06.2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een voltijds hulpkok, IFIC-categorie 8 aan, in contractueel verband met een vervangingsovereenkomst voor de afwezigheidsduur van een hulpkok vanaf 16.06.2025 (in plaats van 23.06.2025).

    • Aanstelling jobstudent met een deeltijdse arbeidsovereenkomst voor de zomermaanden

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een jobstudent aan met een deeltijdse arbeidsovereenkomst om de continuïteit van de diensten verpleging en verzorging te verzekeren.

    • Tweede schriftelijke verwittiging (ingebrekestelling) van een personeelslid

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gaat over tot tweede schriftelijke verwittiging (ingebrekestelling) van een personeelslid.

    • Tijdelijke ondersteuning: gebruik raamovereenkomsten voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt, andere uitzendkantoren gespecialiseerd in zorgpersoneel en extra inzet van zelfstandig zorgpersoneel in het kader van aanneming van diensten: personeelsinzet

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit gebruik te maken van de raamovereenkomst voor flexibele arbeid (uitzendarbeid) via Flexpunt (Poolstok), Care Talents, Flexer Medical en Express Medical voor tijdelijke ondersteuning van het personeel van de OCMW diensten, ter vervanging van afwezige medewerkers. Indien nodig wordt ook uitzonderlijk beroep gedaan op zelfstandig zorgpersoneel via Randstad Professional, Talents2Care en Umani Projects

  • Bijkomend punt met toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Lijst bestelbons OCMW Aarschot

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bestellijst van het OCMW goed.

  • Bijkomend punt zonder toepassing van art. 171 §3 van het decreet over het lokaal bestuur

    • Betaalopdrachten OCMW

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de betaalopdrachten goed.